Redesign loga, katalogy společnosti a kalendáře
Klient: EMBA, spol. s r. o.
Web: www.emba.cz a www.archivbox.cz
Společnost EMBA, spol. s r. o. mě oslovila prostřednictvím webových stránek ohledně návrhu katalogů společnosti. Po jednání jsem navrhl tři katalogy, které jsou rozděleny dle sortimentu a jeden je věnován pouze společnosti. Nosným prvkem bylo propojení vektorové grafiky se symboly sortimentu a využití produktů. Pro potřeby katalogu bylo provedeno i nafocení série image fotografií produktů externím fotografem.
Dále jsem pro společnost EMBA, spol. s r. o. vytvořil několik kalendářů. Jako první vznikl kalendář, který využíval fota produktů nafocených pro katalogy. Další kalendář byl určen pro oslavu 140. výročí založení společnosti. K této příležitosti jsem vymyslel koncept propojující světové události s významnými událostmi společnosti. Stručný popis byl vždy doplněn kresbou obou událostí. Vznikl tak unikátní, neotřelý kalendář.
Během několikaleté spolupráce došlo i k úpravě původního loga. Dalším krokem bylo i vytvoření nových webových stránek, na které pak navázal i internetový obchod.
Web: www.emba.cz a www.archivbox.cz
Společnost EMBA, spol. s r. o. mě oslovila prostřednictvím webových stránek ohledně návrhu katalogů společnosti. Po jednání jsem navrhl tři katalogy, které jsou rozděleny dle sortimentu a jeden je věnován pouze společnosti. Nosným prvkem bylo propojení vektorové grafiky se symboly sortimentu a využití produktů. Pro potřeby katalogu bylo provedeno i nafocení série image fotografií produktů externím fotografem.
Dále jsem pro společnost EMBA, spol. s r. o. vytvořil několik kalendářů. Jako první vznikl kalendář, který využíval fota produktů nafocených pro katalogy. Další kalendář byl určen pro oslavu 140. výročí založení společnosti. K této příležitosti jsem vymyslel koncept propojující světové události s významnými událostmi společnosti. Stručný popis byl vždy doplněn kresbou obou událostí. Vznikl tak unikátní, neotřelý kalendář.
Během několikaleté spolupráce došlo i k úpravě původního loga. Dalším krokem bylo i vytvoření nových webových stránek, na které pak navázal i internetový obchod.